Jom ikut Amca... (^_^)

Monday, May 17, 2010

Amsyar kenapa...????

Dari mlm td, Amsyar xsng ddk. xtau la kenapa, asyik nangis n merengek2... tdo pun ngigau, nangis je... nak kata dmm xde plk pns, tp bila tgk mama n papa dia, lg buat muka sedih... sian betul... mama risaula amca... huhuhu
sampai pg ni terpikir kenapa Amca... kembung ke, tp cek prtnya x. agak musykil+risau+kesian... Mlm td, baca ayat2 pun kejap je syp, pastu merengek blk,serba xkena. Pagi td bgn pun nangis lg, syp xlama, merengek je. otw g umh ibunya pg td bg minum susu... pastu xlama muntah plk... abis kuar blk susu yg dh diminum tu... bj mama pun dh masam bau ni.... Adeh... kenapa ni. skrg pun duk pk lagi,,, napela ank aku sorg ni.... ish... xsng ddk aku kat opis ni. xpenah2 jd mcm tu... hurm.... hrp xde apa la... tp AMSYAR KENAPA... hurm, syg ank mama... (-.-)

2 comments:

Elin said...

nape ni amsyar...lama tak jumpe awex kot...heheh. Biasa la tu ma...budak2 ni kdg2 elok jer..kdg2 wat perangai...kite pun nek pening fikir...tggu 2, 3 hari lg..tau la nape die jadik camni...:)

~ maa ~ said...

erm. risau tul. dr mlm td meragam smpai pg ni. meragam dia xdela nangis xhenti2, cuma mregek2 serba xkena... kot2 nk tumbuh gg. wakakakakaka

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...