Jom ikut Amca... (^_^)

Tuesday, May 11, 2010

Amsyar sgt Cergas n Lasak... ;)

Anak mama dah besar... sgt Lasak... hehehe, kadang2 tu skt pinggang mama ni kutip Amsyar. ye la... kdg2 main, tergolek smpai dkt meja, pastu tgk2 dh smpai tepi sofa, pastu ada dh tergolek dpn tv... huhuhuhu... seronok btl dia main. layan sorg2 je... lawak tul. untuk keselamatan dan kemudahan mama n papanya, kami belikan baby cot... biar dia main dlm tu, lasak2 pun xpe, xla tergolek sana sini... hahahaha... tp xlama pun Amsyar ni nk duk dlm tu, kejap je main dalam tu dh merengek... xcukup kwsn la tu... xpe, lama2 ok je... tgklah aksinya.... Adeh...



Sebelum main posing dulu....



k, tendang lagi Amsyar... seronok btl dia.



Adeh, rehat jap, sape nk join....



Heeeee... suka sgt... rehat jp ye

sambung blk, iyyah... ish..

Adeh... penatnyaaaa....


Mama... nak turuunnnnn.... ;)

yeaaaa.... dh duk bwh... heeheheeeeee
Hahaha.... mcm tu la sebahagian aksinya... makin aktif. sgt terhibur ;)

5 comments:

Mayiskandar said...

sangat comel...geramssss

~ maa ~ said...

hehehehe... tq2

Hafida Amy said...

wowwy..bestnye amca pun dh ade bb cot gak..wi3..name pun amsyar, kenela cergas kn..sesuai ngan namenyer..cayalah..

~emma~ said...

hehe comel nye amsyar..cam da besar je tgk..huhu

pssttt...cantik blog!!!?? huhu

~ maa ~ said...

fida: betul tu, Amsyar maksudnya cergas, padanla tu..
emma: eerrrr... tq emma, jasamu dikenang.. ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...