Jom ikut Amca... (^_^)

Wednesday, May 12, 2010

Badminton oh Badminton...


Sgt menguji kesabaran aku dlm badminton ni... Piala Thomas punya angkara, aku blk keje lps mkn terus blk ngadap TV. Sambil tkr2 tgk Adamaya... aku xmiss langsung duk ngadap Kejohanan Badminton M'sia vs Denmark suku akhir smpai abis... abs je trs buka blog. Nak luahkn apa yg dh geram dr td. huhuhuhuhu... Alhamdulillah... M'sia menang, cayalah... semangat berkobar2 aku, tiba2 je. Ye la, dr kul 6pm smpai kul 11pm lbh aku duk tgk... (tp benti la solat dll... heee). Amca pun tdo awl mlm ni, lum kul 8 dh tdo, penat sgt la tu... hhmm sampai msk pun miss mlm ni, sian my hubby... sowi bang... tp nasib baik berbaloi, Malaysia bjaya msk separuh akhir... hahahahahaha (gelak jht, ntah2 xsmpai final pun.. huhuhuhu). suspen tul td...mcm geram pun ada...tp sgt seronok... sbb Malaysia menang. yahuuuuuuuuuuuuuuuuu ;)

Ni la Piala Thomas 2010... (klu xsilap... ;) )

Oleh kerana itu jgk, byk keje tertangguh ni, mlm ni nmpak gaya tdo lwt... nk kms umh sikit, iron bj... bla... bla... bla... ZZzzzzz... Adeh

xleh lama. kang bgn lmbt esk... daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa (-.-)

4 comments:

~emma~ said...

ptg nie tau jgn lupe malaysia vs china..

~ maa ~ said...

tu la. xsbr.... huhuhuh... malaysia bleh... smgt lak. kikikikiki

Mayiskandar said...

akak pon tgk...sakit jiwa tgk norman emosi mase diorg tgh fight:)

~ maa ~ said...

hahahaha... mmg la kak... geram rasa. hmm... nasib menang.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...