Jom ikut Amca... (^_^)

Thursday, July 22, 2010

Amca the explorer.... ;)

tajuk macam dora the explorer kan... mmg cilok tajuk tu pun. lbh kurang aje kisahnya... hehehehe

entry kali ni nk bercerita pasal Amca yg makin aktif dan lasak... sgt xduk diam, byk benda dia nk explore... abs 1 umh tiap sudut dia nk pegi... xblh lps pandang... bahaya ooooo... tgk tu

tgk la lasaknya, dh smpai nk msk bwh lemari... huhuhu

'eermmm nk buat apa lg pas ni... haaaa'

'amik chargers mamalah... mama xmarah ni'

'eh, hifi ni nyala lah... tantek ni...best2'

'iyyah... nak amik la... sshnya... eerrkkk'

'fuhhh dpt gak... adeh'

'tantekknyaaa....'
(amca ni msk blk dia plk. xduk diam tul. yg tampal2 tu dh lama sbnrnya... hikhikhik. keje mamanya.)

'Nak amik kipas ni laaa.... cane nk panjat ni...'

Ni hari lain lak ye... biasa la, mama amca ni suka snap2 gmbo. ekekekeke... tgh potong bwg pun blh berenti snap gambo amca bila perasan dia main mcm2.... papanya ada je, tp sj biarkan nk dia belajar.... lantai pun bekilat je amca punya keje.... aaahhhhh ringan keje mama... hahahahah ;p

theeeeeeeeee...... ;) (mcm gimnastik man ler....)



'yeeeeaaayyyy.... dpt pgg kusyi...'

'mana mama ni.... mama!  ooo mama! ish mana ni... ;)

'iyyyaaahhh.... laju lg, cpt2... hah, tu dia mama' (dh nk msk dapur daaaaa)


'huuuwaaaaaaaaaaa' ngantuk la mama... penat...'

tu baru sbhagn yg smpat disnap... byk lg.... xlarat oooo.... aktif sgt.... ngam lar dgn namanya MUHAMMAD SYAFIY AMSYAR..... ;)

4 comments:

Mayiskandar said...

comei...sume aksi dia berbaring ek...hehe

Maa said...

hehehee... tu la. lum blh angkat bdn la.... lmbt sikit

aSmiDar said...

comei sugguh amca ni..mat kata lam ramai amca comei skli..muka macam bdk besar dah..
nurun sapo eh??
huhuhuhu
leh ngakok dak ko?

Maa said...

yo ko da. hehehe tq2... xtau la nurun sapo. muka campur la tu... nati bsr sikit napok la ikut sapo... ;p xleh ngakok lg.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...