Jom ikut Amca... (^_^)

Monday, July 12, 2010

Gud Boyz la Amsyar...

Tghari td, ikut mama leen g tgk Amsyar, dia nk bg diapers waidaa'. ye la, Amca menumpang kan, sj nk tgk keadaan dia mcmana, ok ke x... sian dia... huhuhuhu. smpai je umh mami waidaa', msk je umh trs nampak amca tgh tgk tv... terharu rasa, diam je dia baring sblh waidaa'. awek waidaa' tu tgk lena di ulit mimpi, nasib baik dia xkacau. sorg lg kwn dia pun tgh tdo... syg btl anak mama ni... bila tgk mama dtg, amca senyum luas2 dtg ngesot2 dkt mama... hehehehe... xbyk ckp pun. biasa bising, mungkin amca phm kot, xnk sshkan pengasuhnnya n ganggu tdo kwn2 lain... nangis pun x. tgk amca duk main sorg2...


main sorang2 je dia... baguz... ;) nampak x waidaa' bam2 tdoq tu... ;p

Tgk tu, pandai mama leen ngacah amca... ekekekeke


amca pinjam walker waidaa' jap... syok ah tu belek2 apa dpn dia. hik

Syg ank mama sorang ni, very gud boyz... muah muah muah... (^____^)

4 comments:

~emma~ said...

alaaa amca cian die yer...amca kan boy so tak nangis la..kan..kan..
waida syoknye tido tgk kaki die gebu2..cam nak gigit2 jer..huhu

Elin said...

hahahaaa...baik jer amca...suka gelak la die..geram jer. Huhu, nampak anakku tgh tido sambil peluk barney...kekeke. Kawan ngan awek baik2 yer amca.. :)

aSmiDar said...

cian ko amca
mai anta kg pek la maa
biar cik da jaga..
huhuhuhu

~ maa ~ said...

emma: tula, nasib baik amca ok je. waidaa' tu mmg gebu, org selalu picit2 peha dia klu jumpa.hik.
lin: lin, terhutang budi rasanya. huhuhuhuhu. smlm ptg amik pun senyum je amca ;)
da:klu dkt,anta kg.pek dah, ni jauh beribu batu laaaaa... uhukuhukuhuk ;p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...