Jom ikut Amca... (^_^)

Wednesday, July 7, 2010

HappY Besday 2 My Lil Sis... (special post 4 Byna)

Hari ni, 7 Julai... Hari ulang tahun kelahiran adik aku yg sorg tu. (mmg sorg je adkku, xde dah... adk ipar adalaa.... ;) ). yang ke 22 tahun. Besday dia kali ni nk bg apa ye... murah2 dah la B ye. hik. erm B dh makin dewasa, makin matang n makin byk pengalaman dlm hidup. Harapannya sangat tinggi menggunung dgn B sorang ni. xkira lg harapan setinggi langit family tu... huhuhuhu... harapnya B tabah, sabar, n kuat semangat... dah byk perkara yg boleh dibanggakan dah b buat untuk family... Alhamdulillah... sempena besday B ni, ucapannya....
  • Moga Panjang Umur dimurahkan rezeki
  • Moga jadi adik yg baik2 pd kakak2 yg syg b ye... ;)
  • Moga bahagia dgn perhubungan yg bahagia tu... jgn buat perangai lg.
  • Moga Cemerlang dlm apa jua perkara hingga ke akhir hayat
  • Moga semangat utk memegang jawatan tinggi masa dpn lbh berkobar2 dgn result yg best.
  • Belajar rajin2.
  • Bina identiti yg best pd semua org.
  • Moga berfikir lebih matang sebelum buat apa2
  • Moga cita2 tercapai dgn jayanya...
  • Moga Hidup selalu ceria, gembira, seronok, bahagia, aman, damai, sejahtera, bla,bla,bla... hik
  • Pastikan setiap yg terbaik dah dilakukan...

hehehehe, byk plk moga2 ye. tp xpe, anggaplah smua tu doa, perjalanan hidup ni jauh lg... byk benda lg di hadapan kita xtau... tp b ni mmg bgs... xbyk perangai pun... baik... cuma kdg2 je dtg angin xberapa betul, cpt berangin 1 bdn. hikhikhik... ;p

Apapun, moga semua yg terbaik untuk B... Amin.... tu sj ye b, sekali lg, slmt hari tua.... daaaaaaaaaaaaa...... ;)

ini lah bdknya.... ;) (gmbr curi tu) hehehehe
p/s: nk bg hadiah keroppi jo. cukup lah tu b ye. ;p

3 comments:

aSmiDar said...

hepi befday NOR a.k.a B a.k.a YNA a.k.a LINA a.k.a ANGAH a.k.a ENOR....

Aminkan doa maa tu jugak la deh...

Hadiah kira jadi kain pasang hok u berkenan tu la....
huhuhu

~ maa ~ said...

hehehe... byk tul nama glamer dih. tu yg a.k.a, a.k.a, a.k.a, hehehe amin... ada lg, a.k.a diknur, a.k.a ciksu, a.k.a Bysu, hik

byna said...

hikhik...mcih2...blh jd penulis ma ni...kreatif!!!
xpola hdiah gpo2pun tp mu jht siap salu la... suh la mie ko...redha ko..hakhak...blh aku wt raya...
byk jgk nama gelaran...
ada lg...along,adik...ahaks

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...