Jom ikut Amca... (^_^)

Saturday, July 24, 2010

Heppppiiii..... (^____________________^)

Hari ni sgt gembira... heeeeeeeeee. tgk atas tu, pjg senyum tuuuu... hehehehehe... sbbnya, 

1st, pg td g soping kt JJ asik JJ je ;p, sj je. dh lama xbeli baju bajan... paling best bkn sbb soping tu, sbbnya benda yg xdirancang nk beli pun terbeli. ekekekeke.... kamera baru... yahuuuuu... ;p dh lama nk beli, tp lum terbuka ati (bajet pun ye jgk), ari ni tgk je bekenan lak... apalagi, pk pnya pk, beli trs la. blh buat raya... hahahaha... tp xde la dasat mana, yg simple2 je. janji puas ati n cantek... ;) Alhamdulillah, pasni blh amik gmbr amca byk2 gtu... kamera sblm ni, sedekah kat byna... hakhakhakhakhak ;p tp elok lg byna kan.... cuma tebal sikit je.... canggih lg tu ;p

2nd, ;) senyum dulu ye. baju raya i dh siap... jgn jeless yee... baru amik td kat sanas. tu pun setelah 2bln anto. huhuhuhu... cantek gak... xde dah nk pk2 lg. bj raya amca pn dh beli separuh td, nanti nk beli separuh lg je, bj melayu dia. hik. mama amca ni mmg beria sikit bab beli2 bj, pdhal benda xptt beli pun beli gak. ish,ish,ish, apa nk jd ngn aku ni...xpe, baik buat persiapan awl dr terkalut2 kt hjg2 bln. kan?

3rd... xsbr nk puasa, xsbr nk raya bertiga thn ni.... insyaAllah.... (^_^)... lyn pic dulu....

sesi memilih kamera... heheheh

dh abs suma, mamam dulu yee... amca mkn bikut je... ;)

ni testing2.... ekekeke... (amca maintain ye)

;)

pssstttt: gmbr kamera n bj raya xblh taruk sini yea. xsuprise.... ekekekek ;p

2 comments:

Elin said...

woww...weee...camera baru...huhuhu..

Maa said...

(^___^) dh lama ngidam tu... baru dpt. tp x secanggih kamera lin pun... ;p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...