Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Tuesday, July 20, 2010

unwell ;(

hari ni badan sgt xsdp, mata berpinar2, sakit kepala, perut sakit, sendi2 sekali terasa... adoi.... xsmgt dah nk keja. tp kuatkan smgt gakla. mlm td xlena tdo, sakit perut ulang2 ke toilet... peritnya ya Allah... adeh. pk2 nape jd mcm ni ye, eemmm baru tau,mungkin disebabkan smlm aku xjamah nasi pun. pg mkn mi sikit. tghari roti n mlm pun xmkn. ntahla. xlalu je manjang. bila perut dh rasa masuk angin, barula g rempit jap ngn my hubby cr mkn. tu pun dh kul 10lbh mlm td. xlarat la nk msk smlm ;(.. hmmm smpai umh mkn 2 sudu je, xleh msk dah,perut dh msk angin la. adik aku je abiskan.... ;( ni dah xlarat... denyut2 kepala. lemah je. dukung hero pun pelan2 je manjat tangga anta kt umh ibu. huhuhuhu

1 lg berita xmenggembirakan, buat aku terpikir 2,3 kali, smlm blk keje g giant, setelkn bil, pastu sj nk timbang dh berapa kg aku, tgk2 adussss... 43kg. mcm xcy je... sedeh tul. my hubby ckp, berat dh mcm org uganda dah.... hahahahaha smpat lg gelak dlm hati ni ;p. Aku caya timbang kat giant tu, pslnya pnh dulu aku baru timbang kt klinik, kebetulan g giant, timbang lg. sama je beratnya.... eemmmm g kafe bwh td pun xlalu tgk makanan minyak2, beli milo pns je. kepala dh mcm merewang2 ni... hm. so sad ;( mood pun down ari ni... (-.-)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...