Jom ikut Amca... (^_^)

Wednesday, August 11, 2010

Durian oh Durian

semalam (isnin), i g cari durian.... dah lama teringin, gtau my hubby, sblm puasa nak gak mkn durian puas2.... apa lagi, ptg smlm blk keja g la cr... teringat 1 tempat yg mmg selalu ada jual durian... sblh rn teguh. erm smpai sana, akak yg selalu jual terus layan kami... mmg byk n nmpak best. byk jenis... akak tu trs buka sbijik durian, suh rasa. i terus rasa,, yummyy.... sgtlah sdp xterhingga... huhuhuhu. apa lg, suruh dia pilih 3biji durian kuning, sebijik durian oren, bila dh rasa, i setujulah srh dia trs belah sbb kami mmg dh bwk tupperware..... hehehehehe.... belah pnya belah... 4bijik, haaa rm41 semuanya. mahai gak leerrrr.... tp mmg puas ati leerr.... isinya maveleeessssss...... dapnya..... (^___^). blk umh, mkn, n buat cekodok 4 my hubby.... tqvm 4 my hubby. luv u ;p

tgk tu isinya.... fuhhh puas ati beb... heeeeeeeee

sedap sekali.... heeeeeeeeee

2 comments:

Elin said...

mahai nyer ma...tapi klu sedap pueh ati..hehe. Org pun mggu lepas da mkn siap2...2 biji...sorang makan..tata tak mkn sgt...org abiskan sorang... Siap bawak tupperware...belah jer ar kat umh..huhu

Maa said...

tu la lin.mula2 tu xtnya harga pun, try seulas, dh rasa sedap trs suh dia pilih utk 4 bijik siap belah, bila nk byr ckp rm41. huhuhuhuhu byr gak le. tp isinya mmg sdp giless.... heeeee

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...