Jom ikut Amca... (^_^)

Tuesday, August 17, 2010

Ramadhan @ Taiping

salam Ramadhan semuaa..... (^__^)

Jumaat baru2 ni, kami 3 beranak + maklong amca... ;p blk taiping. sj je, nk bertukar angin berpuasa di sana n semestinya tujuan utama menjenguk keluarga di taiping hehehehe ;)... jumaat tu, lps berbuka lbh kurang pukul 8.45 p.m kami bertolak. kira bjalan malam la ni, kebetulan malam tu hujan... dari nilai sampai la ke taiping hujannya... lebat plk tu... huhuhuhu, amat2lah mencabar... smpai dlm kul 1.00a.m... time tu amca lena diulit mimpi, tp bila atuk n opah dh tgk2 dia, celik mata bulat2... ekekekek, terjaga amca main smpaila kul 3.00a.m. mamanya dh tdo dulu.... ZZZZzzzzz... ( -.- )

esknya, masih dlm suasana mendung2 je, tp kami siap nk kuar tgk2 pmandangan pekan taiping. hik, sj je cuci mata sekali sekala blk... eermmm destinasinya tmpt biasa la.... taiping sentral n tesco... tgk pic dulu,

amca tgh sonok2 tgk keliling, mesti dia pk, 'kat mana ni... jarang je tgk kwsn ni...' hik ;p
mickey tu beria seronok amca pgg... tp acah dia je, beso dia lbh dr amca.... heheheh xsesueeiiii ;)
ok, xde apa menarik. kami jln lg, lg jln dan trs berjalan.... heheheh tiba2 tjumpa mcm FOS... tp bkn... ish pelik2... bila tgk btl2 OFO sbnrnya, ni nk tiru FOS la tu.... kedai n brg2nya pun lbh kurang je....

ni dlm OFO tu... brg2 lebih kurang je, kira klon la ni... tp FOS much2 better than OFO... ;p
dh round2 situ.... kami teruskan lg mencuci mata di sekitarnya, tp xde yg menarik pun nmpak... dh tu trs blah la.... tggu apa lg... huhuhuhu... eeerrmmm sblm blk umh, wajib g cuci mata sekitar taman tasik taiping... tengok kedamaian sekitarnya, chewah.... tp xbenti pun. tgk2 dr dlm keta jeeee..... (^__^)

snap pun dr dlm keta je... mls nk kuar, rumput n kosi masih lembab hujan mlm td, so dlm keta aje... ;)
rambut amca alter by mamanya ye.... huhuhuhu sian amca ;p

 pokok tua cam lin amik... hehehehe. sgtlah unik....

 that's all... itu je yg smpat stkt blk 2 hari... ahad tu xkemana pun, hujan xberenti, lepak kt umh je, lps berbuka nk blk nilai dah... xamik cuti pun kali ni, smpan tuk raya... hehehehe... ni lg pic amca kat umh tok n opahnya.... ;)
snap by maklong... ;) blkg tu tok tgh solat daaaa..... (^_^)

8 comments:

nusha said...

xpnh lg msuk tpeng sentral tu..
huhu..
comei anak akak..

~emma~ said...

mama nie potong rmbut amca tak same la..cian amca...

Maa said...

nusha: pegila, errr biasa2 je. xbesh mana. huhuhuhu... tq nush ;)

emma: hahahaha, mamanya dh geramla tgk dia rimas... gunting sndiri je, sng. hik ;p

Elin said...

haah la kak....tepeng sentral tu kat mana ek..saya pun tak penah pegi..hikhik. Tepeng best...from tepeng with love... :)

Maa said...

lin: tepeng sentral tu eerrr.... kat kemunting. wakakakaka.... emmm bolehlaa... tp klu nk shopping, belah2 sini lg best. yeeeaaaayyyy!!

aSmiDar said...

raya mane taun ni maa?

aSmiDar said...

ehh..xsenget ke ambut amca tu???
huhu

Maa said...

ok x rambut amca ma kerat da? ok dah kan. hik

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...