Jom ikut Amca... (^_^)

Tuesday, August 3, 2010

Semalam...

Semalam, kami suami isteri... hehehehe ;p cuti. sbb bbysitter amca blk kg. sehari je pun cuti, isnin smlm. sblm ni xde pun lg. eermmm dikesempatan dh cuti, byk benda nk kena buat sementara hari bekerja tu. g seremban setelkan apa ptt, eerrmmm kemaskini buku akaun amsyar, pegi situ, pegi sini... bla,bla,bla... heheheh. pg2 lg kuar tu. err dlm kul 11 gak la pg nya.... ;p. beli sarapan then trs gerak. dh kebetulan duk seremban, kami g mkn tghari kat JJ, smpai JJ, lengang.... hehehe. parking pun byk, xyah rebut2 ;p parking pun dkt2 ngn pintu msk... ekekekekeke... maklumlah hari kerja... msk JJ, cuci mata sket2 g mkn. amca pun mkn, suap bubur nasi kat dia, tp dia wek2... xdap la tu... padahal mama dia mkn ok je. erm last2 mkn biskut la dak amca tu..... lyn pic lg... (^__^)
Ni otw nk pegi... suka snap2 sdiri je... ekekeke... amca ngantuk tu, moody ye ;)

dh smpai, msk JJ letak dia kat stroler, mmg dh moody aslnya, tgk tu... ngamuk dia. huhuhuhu


masa round2 cuci mata tu, terpandang softball... cumil je, mmg best pgg. bg kt amca dia pgg xmau lps. hurm apa lg, papanya amik ler belikan tuk heroo ni.... adehhh nk byr pn dia xbg amik, tup2 cashier tu 'tik' kt tgn dia je... ;p eerrr tokin tu mama bekenan. heeee ;p smpai tertido amca...


ni ragam dia dlm keta, amca duk blkg dh... xblh duk dpn, sgt lasak... ni smbil2 tggu papa setelkn urusannya. lama gk. mamanya apa lg, snap ler kejanya... huhuhuhuhu

Dah setel suma... blk... penat gak. amsyar tido smpai kul 8 mlm dr smpai kul 5ptg. huhuhuhu... sian dia, penat btl. tu aje aktiviti smlm. sabtu xsmpat kuar sbb my sis yg duk bangi dtg. eerrr tiba2 lin bg spegeti la tghari tu... tq ye lin. hik. ahad pun kuar dkt2 ni je.... huhuhuhuhu

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...