Jom ikut Amca... (^_^)

Thursday, September 2, 2010

Ramadhan @ Mache... (^_^)

Jumaat mggu lps kami anak beranak balik ke mcg, klate. lepas keja, kemas2 n lps berbuka terus gerak. tp lmbt gk la. dlm kul 9p.m gtu baru bertolak dr umh. hurm berjalan malam leerr.... 1 keperitan berjalan malam ni, adalah mengantuk. sian my hubby... tp mmg bagus la dia... xde sikit pun merungut, padahal dh nmpak keadaan dia yg menahan ngantuk n penat. ye la, dr blk keja penat2,xcukup tdo, sggah pun isi myk je. jalan jauh lak. tp xpe, isteri dia setia menjadi teman sepenuh masa.... hahahahahahahaha... lawak plk aku rasa ayat nih!!! adeh, xtahan beb ;p bos tecik dh tdo awl, dia pun penat main. aku ni terlelap jgkla sekali sekala, tu pun secara xsengaja. klu blh xnk tdo lgsung, nk teman hubby, tp xterdaya. eemmm smpai dlm kul 3.30a.m. smpai je, salam2 jap terus tdo... hari tu lgsung xsahur, padahal mak ayh dh kejut ulang2. aku pun xdgr apa, pelik2....

my hubby dh xberapa sihat spjg kt sana, yela, cuaca sgt panas terik, dlm umh pun bahang. amca xpakai bj je... sian... aktiviti, xbyk sgt... g mcg je, sbb nk masuk pasaraya ekonjaya baru buka... hahahahaha, bgs2... ;p beli baju amca jer kt situ, pastu ptg g bazar, sj nk tgk bazar kt mcg, dulu masa bujang2 selalu pegi, ni 1st da kawen nk pegi. tp xsonok sgt... xbesar cam dulu...

hari ke3, mlm tu pegi wakaf che yeh... situ klu musim2 nk raya ni happening je... round2 pegi 3beranak+byna byna ni mengekor aje mana2... huhhuhu... ;p besh jgkla tgk2 lagak org... brg pun murah2... i ngap jgk kain psg cotton wiskoes 3pasang. wakakakaka.... bkn utk i sorg pun, bg my mom, bg bbysitter amca... hehehehehe....

kat umh my dad, amca xduk diam... semua benda nk capai... ;p

nk cr apa lg tu...

kt ekonjaya baru buka. hik. ronda2 je... ;p


kat bazar ramadhan machang... sesak

kt wakaf che yeh... dh kul 10p.m ni. hehehehe... org ramai...

pssst: gambar xbyk leeerrr.... ciput je. xsmpat nk amik.... ;p

2 comments:

aSmiDar said...

ooo...g wakaf che yeh jugak upenya..
ermmm..xdan nak jumpa kan..
balik kejap jer..
ore siang keje malam caro ko nak tido dah la..huhuhuhuhuhu

Maa said...

tu la... igt nk jupa gk ali... xdan la. insyaAllah, blk raya ni... dh la blk baru ni cuaca pns terik, amca sesema, xsdp nk jln siang2. kb xg pun. hurm....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...