Jom ikut Amca... (^_^)

Tuesday, October 5, 2010

new thing by Amsyar... (^_^)

Aii... ni perkara baru untuk amca, dia baru pandai panjat tangga. punya la seronok dia tgk tangga... laju je nk duk kat tangga... tp sgt bahaya sbb umh kat taman casuarina ni tangga agak tinggi n curam.... sbnrnya dia baru nk belajar kenal tgga, citenya wiken bebaru ni la, i msk bilik bwh jap sidai towel dia... kuar je, tgk dia dh seronok pnjat 1 ank tgga... pnyalah terkejut... dia sengih2 je... adeh, berdebar tul... trs sms my hubby yg duk kt opis time tu... huhuhuhu, tp smpt gk i amik gambo, teruk3.... ;p

semalam ptg, untuk tidak mengecewakan amca yg tgh seronok nk cuba benda baru, papanya bagi je dia pnjat tangga umh tu smpai atas abs tgga dah, nk tgk cane cara dia... tp semestinya diawasi dgn ketat... i apa lagi, rakam leeerrr.... mmg itu keje mamanya... ekekekeke.... tuuuu tgklaa video dia... (^_^)

video

kualiti video xmemuaskan.... mesti senget kepala nk tgk kan... hehehehe, tgk, smpai atas tu... tp ada time gelap kejap, papa teroff lampu.... veri gudla amca..... ;) so funny... tkedek2 dia.. hik

ni pic dia wiken ri tu....

heeeeeeeeee....


5 comments:

aSmiDar said...

huhu..sampai jugak atas..
Ali pon g2..selalu okey jer..ade 1hari terlentang xdop angin xdop ribut die sorang kat tgga bulat tu..huhu

.:. Maa .:. said...

ye ke.... hahahaha... sian ali.... tgga bulat tu tggi jgk kan

LittLeMyRsHMaLLoW said...

aLAHAi...
cUtE nYerrr ~
gEraM !
=)

ILA HAFIZ said...

wahhh dah pandai ye dik.. hati2 melangkah..silap langkah buruk padahnya..:) time ni mmg memenatkan..leh sawan dibuatnya sbb asik nak jaga dia kat tangga..
:)

.:. Maa .:. said...

mallow: hehehe tQ2... ;)
ila: tu la... seronok btl dia... kite lak yg kena hati2...huhuhuhuhu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...