Jom ikut Amca... (^_^)

Tuesday, October 19, 2010

so sleepy...

aii... sesapa tgk muka i hari ni, sgt 'ketat' ye... malam td langsung xdpt tdo. igt nk cuti je... amsyar demam + sesema + batuk malam td. meragam dia sbb xdpt tdo, nk bernafas ssh sbb sesema. nangis je spjg mlm, klu berenti pun kejap sgt, pastu smbung blk. mama dia yg mmg dh penat dr ptg ditambah dgn migrain dtg sgtlah tensen. huhuhuhu.... dugaan betul. amsyar skrg jarang sgt meragam, mlm td ni setelah beberapa bln dia xmeragam. tiba2 je dtg dmm, smlm merengek2 nangis, smpai mama dh xlarat sgt pun sebak.... ;( sedih lak rasa tiba2.... hurm... pg ni dh muka sembab xcukup tdo, terpaksalah i specky 4 da whole day... ;/



pssst: amsyar, mlm td, mama doa xputus2 agar dmm n selsema amsyar dapat kat mama...sedih tgk amsyar xsihat ;(

7 comments:

Elin said...

ala..sian nyer...waidaa' pun demam panas tu...semalam org el...demam nk tumbuh g...sekali kuar 3 btg...org pun tak leh tdo...asik duk lap jer badan die...panas sgt...pastu terjaga tgh malam..duk ckp kat tata..aid...kap...(walid..wake up)...sabo jer..

Yan said...

Siannya maa..
masa akak jd cikgu dulu nak cuti mmg susah kalauanak sakit. Sekarang ni dah sendiri, jarang2 pulak anak2 sakit..hee.. lagipun diarang dah besar2.

.:. Maa .:. said...

lin: erm amsyar dmm ni xtau la nk pandai apa. hrp xlama la... pg td pun bdn pns, bersin2... sian tul. sedeh laaa ;( waidaa' pun dmm ye, sian dia.... ;(

k.yan: tu la kak, nk tggu dia bsr ni, mcm2 dugaan... sbr je laa... ;/

byna said...

sume xsihat..pning n xckup td0..hari pning sedunia...

Hezesuze said...

owh sameler ngan weols...tapi weols xleh tido sbb abg pomen xde DCC ahakss....

semoga ur son cepat smbuh ye...

Hafida Amy said...

huwaaa..cian amca ek..luq2 pun br bek semlm..tu pun batok skit2..dr ari jumaat..demam nk tmbuh gg gak kot..bln lps pun br demam..adui..merengek jela..hope amca cpt bek gak..

.:. Maa .:. said...

fida: hari ni namapk dh kurang sikit... hrp2 xde la dmmnya tu. batuk ada gk sikit2.... emmm

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...