Jom ikut Amca... (^_^)

Monday, November 15, 2010

saya suka pink (^_^)

mula2 nk tempek gmbr ni.... (^_^)

da pinky vespa.... ;p

vespa ni aku curik amik gmbr masa blk kg ri tu... jln2 terjumpa duk parking tepi kedai... comel je... hihihihi, aku suka tgk org berani cat warna pink, lg2  kenderaan.... hihihihi menonjol je kan... kepada empunya vespa ini, aku mintak ampun ye curik amik gmbr, bkn curi vespa... ;p mana tau kot2 empunya vespa ni pun seorang blogger mcm aku, tup2 ternampak vespa dia kt blog aku ni. naya aku klu dia mrh publishkn gmbr vespa dia...kikikiki...  ampun ye...  (^_^)

13 comments:

byna said...

hekhek..vespa pink..ni tuan dia ada tepi b..:p

aJa said...

lawanye...
suke pinkkkkk jgkkk...

.:. Maa .:. said...

b, alamooookkkk mati aku, dia mrh kah? kuikuikuikuik ;p
aja: yea, blh geng. hihihihi

Elin said...

i pun suka pinky..haha.

weh cute ah vespa ni..hikhik

.:. Maa .:. said...

elin: yea, i know u suka pink, sbb tu u taruk nama ank u 'putih kemerah merahan'. kira pink la tu.... hihihihi. erm cute kn.... ;)

Hezesuze said...

weols pun suka kaler pink tapi tgok kene pada yg sesuai ler...cam vespa ni nmpak tak sesuai lak ngan kaler pink huhu

.:. Maa .:. said...

hezesuze: akak ni kira xberapa suka la tu.... huhuhuhu, vespa ni nmpak cam pelik kot sbb pink terang... tp ok je rasanya... hihih ;p

Dunia Baru said...

ganas2...

.:. Maa .:. said...

Dunia Baru: mmg ganas2... heeee

Ogy said...

cuteenyaa vespa ni..dpt tumpang amek gambo pun jadik lee..hehee

.:. Maa .:. said...

Ogy: hehehe, cute.... tu yg amik gmbo tu... hihihihi

MR. MIND said...

vouge gitu, hahahha

.:. Maa .:. said...

mr mind: hehehehe... sya setuju tu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...