Jom ikut Amca... (^_^)

Wednesday, December 29, 2010

Award lagi... yeay!

Salam semua... 

Kali ni i dpt award dari gadis yg sgt sweet itu, hehehehe sape lagi klu bkn cik amal baharudin tu... sbnrnya dh lama dia tag utk amek award ni, tp lum berkesempatan nk amek... tqvm yea adikku... moga amal ceria2 selalu... hehehe, pssst, bkn bodek tau ;p doa tu .... ;)

see, sgt sweet jgk awardnya kan... sgt canteek... kpd kwn2 lain yg sudi tag award ke blogku ini, sbr... aku ku amek walaupn terlewat... xpe kan... hik.

oke, sblm tu kena jwb dulu soalan ini... ;)

Siapa yg bagi award ini? 
cik amal sweet.... ;)

Apa komen anda terhadap blog yg memberi award ini?  
blog dia warna pepel, n sgt suka bergambo... nk jd model yea.... hehehe

Ayat yg selalu anda tngalkan di shoutmix org?
'salam... sya sggah sini yea' ;p

Tag kepada 5 blogger lain:
-hattaleen-

kawan2 yang selalu tinggalkn msg kat shoutbox sya pun bole amek tau... tqvm semua... tanpa korang sapelah sya seorang blogger... cheewaaahhh ;p kikiikiki.... (^_^)


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...