Jom ikut Amca... (^_^)

Tuesday, December 21, 2010

Jom kita kms dapur sama2... (^_^)

xtvt ini dh semestinya di dapur okey.... hehehe, ank bujang ku yg makin lasak ni sibuklah dia duk angkut brg ni yg lum pulang setelah dipinjam masa buat persiapan besday dia ri tu... huhuhuhu, maafkn sya tuan pnya brg ye. umh dkt pun xanta2.... ekekekeke ;p mmg brg2 ni dh siap2 letak tepi peti ess, tapi amca ni ada je yg dia xpuas ati nk susun blk brg2 ni. adeh, penat kms, dia kms blk. dhla xde tmpt nk letak dah... huhuhuhu.... tgk tu... bz nya dia.... ish, ish, ish.... nk kemas sgt ye, xpe2... go amca! go! (-.-)

rajinnya dia... ssh pyh duk ngemas tu... ;p

lagi, abih sepah syg oiiii... ;/


psssttt: emma n caer... lum anta leer... xsmpt, bwk opis leh x.... ;p

11 comments:

Akmal Baharuddin said...

rajinye amca kemas dapu..lepas nie mesti pndai masak.hehe

Hezesuze said...

time nie jek rajin uols...esok dah beso mesti malas ekekekekeke...cam my kids...

Halia Kentang @ Annpaan said...

wah2x, kcik2 da rjen

Yan said...

rajinnya bujang awak, maa

.:. Maa .:. said...

amal: ye... tgh rajin tu... kang mamanya kena kms blk... huhuhuhu, pndai msk xpe blh tlg mama... heeee ;)

hezesuze: tu la kak, nk kena ajar awl2 kasi rajin nih... hiii

halia kentang: rajin.... ;p

yan: ala kak, rajin cara dia ni.... tu yg biarkn je, brg dia baru jmpa... ;)

Akmal Baharuddin said...

hehe...anak yg sulung mesti kne rajin.hehe.akak..kte tag award kt akak.lupe na bgtau..nnti amek yer.;)

.:. Maa .:. said...

amal: ye, rajin mcm amal. amal ank sulungkn. hiiii.... ok, tqvm

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ said...

jom singgah my new blog n being my followers too...tq

http://mummylovepink-lovely.blogspot.com/


and

jom singgah my shop blog...tq

http://mummylovepink-shoppaholicblogspot.blogspot.com/

Hafida Amy said...

wah..bagusnye rajin tlg mama die ek...

aiNulHusNa ^-^ said...

dh pndai jln tu..tu rajin tolg mama tu.. ^-^

.:. Maa .:. said...

fida: rajin sgt.... ;p

ainulhusna: tu la psl, suma nk buat sendiri xbg mama pgg pun. huhuhu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...