Jom ikut Amca... (^_^)

Thursday, December 9, 2010

MOA JAKIM

Ini kisah Jumaat lepas ...

Jumaat lbh kurang kul 12.30p.m, kami beberapa org wakil dr FPQS USIM ke JAKIM untuk Majlis Menandatangani Memorandum Perjanjian (MOA) antara JAKIM dgn USIM... smpai je Putrajaya trs ke masjid solat jumaat bg staff lelaki... kami tggu je la... abs je trs ke JAKIM... terkalut sikit sbb masalah teknikal... huhuuhu... smpai JAKIM, trs naik tgkat 9, ke Pejabat Menteri, nasib baik smpat sblm menteri sampai... adeh... jom tgk pic...

backdrop...

tetamu dari USIM, JAKIM n Darul Quran... 
pssst, kenai x jejaka specky itu... kami, bekerjasama ye... dtg asing2 tau ;p
  
sblm t/tgn ni... sedikit ucapan dr tuan umh n doa mintak diberkati... ;) smpt amik gmbr oleh jurugmbr pro kami... ekekeke ;p

tgh2 tu senator dato' dr. mashitah.... owh i suka dia ;)

bermula sesi tandatngan...

dh siap, mkn laa... sdp btl hidangan ptg... yummy...

nyum2... blkg kami rupanya blk dia.... apa daaa, nk bergambo xsmpat, abs mjlis trs dia hilang, bz katanya... maklumla kan....

weeeiiii, time ni xde org ye...

amik kesempatan lg.... ;p

nk blk daaa... jp je, ni gmbr dekan kami aka boss besar pnya.... err maaf ye dr. nan... tercandid... hehehehe ;p

jap je majlisnya... kul 3.00 p.m daa abes... Alhamdulillah, segalanya sudah seleseiiii.... (^_^)

2 comments:

~emma~ said...

best la ma dpt jmpe dr.mashitah... alaa jeless... comel la tudung ma, mcm kek..rase cam sedap nak makan jer..

.:. Maa .:. said...

emma: xsmpt jmpa pun emma, tgk dr jauh je... nk bergambo xsmpat. dh hlg... tudung tu mcm kek lapis kan... sdp tu... hahahahah ;p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...