Jom ikut Amca... (^_^)

Friday, December 24, 2010

model cilik... ;p

hihhi sj nak masukkan gmbr bujang cilik ini ye yg dh pndai bergaya... skrg amca dh pndai bergaya, maklumla semenjak dh pndai jln ni, nk buat apa2 xbg mama pgg walaupn jln nk terjatuh.. kesimpulannya kena pakai suar bwh lutut je skrg 4 protection... kot2 jatuh ke, xde la trs luka kt lutut cumil itu ye.... hik. see tis pic... sonokla tu dpt kaki luar umh... ;p

tergelak beso tu... tgk cat terkejar2... ;)

beria duk ikut2... hihihihi

itu gaya klu mama ckp 'helo, blh ckp ngn amca' ;)

hehehe, selalu tiru papa n mama jwb kol. tp dia amek hp letak kat blkg kepala. xpndai letak kat telinga... kelakar... klu azan, dia tiru gk camni. cuma angkat dua2 tgn ltk blkg cam tu. hik. kang i upload gmbr tgh azan lak... huhuhu... so clever ini bdk aaa.... ;p ♥uvm...

pssst: blog ni mmg utk ank sya tersayang ni oke, sesapa yg agak kurang menyenangkan, phm2la apa yg korang kena buat yea... hehehe... tp korang dh bc dh pun... ;p

6 comments:

Hezesuze said...

suke ngan lesung pipit amca hehe

Akmal Baharuddin said...

comelnyeee..hehe..rase macam na cubit2.hehe

~emma~ said...

hyeeee budak kecik..geram la kat kamu..nak picit2 pipi tembam tu bole...????

.:. Maa .:. said...

hezesuze: huhuhu... lesung pipit segan2 je nk kuar ;)

amal: hik. klu cubit dia kan, kang dia cubit kite blk... try la klu xcy ;p

emma: bole2... kang amca picit2 emma lak... notti itu bdk...

Papa Mifz said...

comel nye amca....x sabar nak tgu mifz pandai bergaya mcm amca nih..:)

.:. Maa .:. said...

papa mifz: hehehe tq papa mifz. sbr... ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...