Jom ikut Amca... (^_^)

Friday, February 18, 2011

alamanda

salam... ni cite ahad lps, lmbt nk cite sbb bz kat opis... en3 sblm ni psl karnival wow kan... ni hari ahad, kami ronda lg kat putrajaya, tp pegi alamanda sbb nk cr puting susu pegeon amca... smbil ronda2 cuci mata... mula2 smpai lengang je sbb mungkin ramai serbu kat karnival wow kot... hehehe, so
kami cuci mata je leer...

ni tggu papa siap, si tecit ni pntang tul klu papa xduk sini, dia la berebut nk drive ;/
tgk, lasak tu, papa xtgk time ni, klu x... kena haip2 ngn papa...huhuhu
'mama... nak nak...' mintak kunci keta... hik

peace no war... ;p

duk lg... ish, mcm2...

smpai je nmpak naga ni, amca tgh tdo trs bgn... hehehehe

papa tgh survey2 robot transfomer... mahei weiii... rege cecah 3 angka xdapek yo.... ekekeke...
sbr2... kang kena beli jgk tu.... xtau bila ;p

amca sgt baik kali ni, oke je duk kt stroller setelah berapa lama xpakai sbb xnk ddk.... gud boy... hehehe


4 comments:

Mazlina Mokhtar said...

comeynyer amca.. hohoho

Hezesuze said...

geyamt tengok amca...teringin gak nk pergi karnival WOW tu tpi time tu weols kt sepang hehe

unknown girlz said...

hehe..comeyy nyer.. kecik2 pn nk drive? main kete mainan lu la.. =)

.:. Maa .:. said...

mazlina:tq2... eerrr, awk, mama amca ada utang ngn awk kn... kikikiki ;p

hezesuze: biasa2 je karnival tu kak... pns lak tu... bestnya g sepang... selalu lalu, tp xpnh msk... huhuhuhu

unknown girlz: tu la... advance si tecit ni... heee

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...