Jom ikut Amca... (^_^)

Friday, February 18, 2011

Amsyar @umh mami waidaa'

Salam... mlm td ibu amca kol yang dia xsht.... kena sakit mata katanya, sian... n dia bgtau xdpt jg amca cz risau kot2 berjangkit, i yg blur2 time tu sbb baru nk lelap jwb 'ooo.... a'ah... tgkla cane...'ekeke. tgh mamai, nk ckp pn cpt2, huhu. then pg td, tringat blk psl tu... trs kol lin nk mintak tlg... nk tumpangkan amca kt umh mami waidaa'... mama xleh cuti la amca, byk benda nk kena setel ni... adeh, ssh hati jgkla. klu bwk opis xjd keja la jwbnya... kebetulan pg td amca bgn awl, dlm kul 7.20a.m. mcm tau je dia, then papa suh trs mandikn amca, hm mama cergas je mandikan amca, xnk sshkan mami, sian dia, nk sngkn keja dia... siap apa ptt, siapkn susu amca, bg mkn biskut trs anta umh mami, kang dia tdo je la... hrp2 xde apa la.. sbb amca oke je ngn sape2, lg2 ada waidaa' lg seronok dia.... dia suka bkawan, hmm kena standby utk bg dia kwn ni.... kikikiki ;p

ni gmbr pg2 td lps mandi. mama smpt snap sementara tggu papa blk dr opis, papa msk opis jp kul 7.30

dh pndai ngelak skrg klu mama nk snap, ikut sape ni... papa le tu ;/

tu ler citenya, msk opis pun lmbt 15minit mama... ni kali ke-2 amca tumpang sini. tu pn klu btl2 terdesak je... klu xde apa mama cuti je... amca baik2 ye. dun notti2... tghari ni mama amik. muah3... (^_^)
tqvm jgk utk mama waidaa' linta.. ♥ weeeiiiii....

p/s: baru pas kol mami waidaa'... amca dlm keadaan baik2 aje, baru tdo... hehehehe.... dgr waidaa' duk pot pet pot pet... kikikiki somel itu bdk aaaa ♥

2 comments:

CGG said...

comelnye dia...
cgg nak bb comel macam tu leh:)

.:. Maa .:. said...

cgg: tqvm... blh je... smua baby comel2 la cgg.... hehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...