Jom ikut Amca... (^_^)

Wednesday, February 16, 2011

cerita hujung mggu @karnival wow putrajy...

salam... baru nk cite psl hujung mggu kami baru2 ni, hehehe, walaupn skrg bertungkus lumus menyiapkn fm...
ermm... aktiviti baru2 ni hanyalah meronda kat karnival wow putrajaya je... 2 hari g ronda... sabtu tu lps bekpes, my hubby tiba2 srh siap nk kuar katanya, xckp pun nk  g mana, tnpa byk soal, chewahh... siapla mama n amca... tp pk2 mesti g dkt2 je ni, xyh beria siap, lbh kurang sudaaa.... heeee
skali msk keta, papa amca ckp g karnival wow, i siyes xtau pun, ahhh redah je le... smpai je pns giler, terik gitu... amca lak tgh tdo... jom lyn gmbr yg xseberapa ni... mana smpat je snap...

baru smpai... ni bgn bgn tdo amca ni, terkejut trs bgn... sian dia... ;/

smpat gk bergambar ngn kuda comel ni... i takut weiii bila kuda ni sua muka... amca rilek je.... kikikiki

pesta belon comel... tp amca xminat, tgk xde perasaan je... ekekekek, so mama xbeli pun... ;p

papa wif tmpt ddk kuda (apa ntah namanya, lupa...)

bola colorful yg menarik perhatian... mama beli gk sbijik walaupn amca xminat sgt... hahaha

persatuan layang2 m'sia... cantik2... mcm2 bntk. tp xsmpat snap, ni pun papa smpat amik dr jauh je

taraaa.... amca nyer ball. xlyn pn dia. menan lama gk main. baru bgn tdo tu, heee

itu aktiviti kami hari sabtu... hari ahd g alamanda je n ronda2 jp karnival wow... hehehe... menghabiskn masa ;)

4 comments:

mamaaqeel said...

ade karnival kat putrajaya... nnt ada belon panas bulan 3...

.:. Maa .:. said...

mamaaqeel: ye ke ada lg... kena pegi ni... tq inform me...heee

ledya said...

maa..aku tgk mainan yg anak ko ada anak aku pn ada...hahaha

.:. Maa .:. said...

ledya, ye ke sama... mana ko beli ha?? mana blh gegurl main toys boy... hehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...