Jom ikut Amca... (^_^)

Wednesday, April 27, 2011

Ahad @ Pantai Bagan Lalang, Sepang.

Salam....

dah berminggu2 xsmpt update blog ni, sian... mcm terabai sket... heee... xpe2, sket je pun... pdhal sgt2 byk cite.... oke, ni xtvt kami 3 beranak ptg ahad bebaru ni. masa kuar tu, hujan lebat tp kami dh siap2 kuar gak la... arah tujuannya, seperti mana papa amca cadangkan 'kita ke bagan lalang' hehehehe....;p otw, hujan dh reda, belah2 sepang xhujan pun... jalan oke2 sj.... lebih kurang 35minit, smpai sudaaa.... amca cergass bgn w/pun sblm tu tgh kuyu2 mata nk tdo... ngeeeeeee...... rasanya kali ke-2 amca ke sini kot, seronok tul dia, letak je kat pasir berlari terkedek2, jauh lak tu... adehhh papanya la yg kena kejo, mama xlarat der.... ;p cuaca n pantai sgt cantek n tenang sekali... besh3... jom layan gmbr si tecit yg aktif itu... (^_^)


mula2 smpai... hehe

suka sgt dia...


lari je terkedek2.... sekali jatuh daaaa ;p

kerut kening2... ntah pk apa ;)


pewwwwiiiet... ;)

main lak panjat2...

heeee

sblm pulang... ekekeke

;p


pssst: gmbr lain, insyaAllah diupload dlm fb oke... ;)


4 comments:

Yan said...

makin comei lah dia.. dah dapat kaki betul kan.

.:. Maa .:. said...

k.yan: hehehe. tq ;) dah berlari2 kak. xnak pegang dh. penat nk kejar ;/ huhu

achikmija said...

amca tomei..gindunye auntie kt dia...hehe dh makin kuat berlari ek...

.:. Maa .:. said...

wwoohoooo... windu sama achik juga, nk jejalan kat melaka la nanti... blh jd pilotnya x rayyan. hehehehe..

kuat lari, xnk berjalan. gi situ sini lari je... heee

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...