Jom ikut Amca... (^_^)

Saturday, April 9, 2011

Mam Obat ;)

Salam hujung minggu... (^_^)
rindu btl kt blog ni, skrg nk cari masa nk buat n3 baru pnya la ssh, kt opis dh xde masa, jenguk jap2 blh la, nk msk n3, ish xbley2... byk benda kena setel cpt n pantas... huhuhuhu. nk tgk cite baru kt blog i ni seminggu sekali pun ssh kan. kt umh pun sama. ni pun curi2 masa sementara amca duk leka tgk HKLBR, ngeeeeeee ;p

nk citer, ragam amca yg dh mcm2 skrg ni. skrg amca batuk2, sket2 je. tp tiap kali nk bg ubt mesti kena gado2 ngn si tecit tu, bkn sbb dia ssh nk telan ubt, tp nk pgg n mkn sndiri. nk pgg picagari tu sendiri. adeh, ssh tul. tp bila i sua kt mulut nganga je, cpt mamanya picit msk mulut ubt tu... then dh setel, dia lak tarik2 bj i nk mkn ubt lg, nk pgg sendiri. adeh... bg yg kosong xnk, nak yg ada ubt... hihihih, i sedut air msk pun dia xnak, dia tau tu bkn ubt... last2 sedut air teh sket then bg dia, bkn main seronok yea.... kikikikikiki cumil la kamu ni amca ;p

tgh mam ubt sendiri

dapnya ubt ni... hehehehe... 

air teh je tu...hahahaha... xblh bg ubt btl, kang abs meleleh kt lntai, belengaih.. 

nyum3...

dh abs baru syp...

tgk tv lak... (^_^) heee

that's all... daaaaaaaaaaaaa...

4 comments:

umialya said...

Samalah ngan Alya, bagi air masak ditolak mentah2, nak bg ubat, dia bukannya demam!!!

byna said...

lawak la amca nih..;)

Elin said...

hahahhaha cumil3...

amca biar acik lin gtau...mama tipu...dia taruk air teh..hehe. Bagusla da nk makan ubat. Gud boy.

.:. Maa .:. said...

umialya: hehehe, layan je la kan... hik

byna: lawak gilleh... kikikikiki

lin, jgn la gtau lin... mama lin syg amca kn, hehehehe ok je air teh pun... hahahahaha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...