Jom ikut Amca... (^_^)

Tuesday, May 3, 2011

Fenomena Justin Bieber in Malaysia

Hehehehe... sj letak tajuk gempak sket...

memandangkan baru2 ni kecoh ngn justin bieber buat konsert gempak kat KL, semua cite pasal dia kan.... kikikiki, maklumla bdk remaja tu tiba2 jd glamer seluruh dunia... semua nk serbu... adeh, ntah leeer.... Amca pun ada gaya justin bieber tau... ni haa..... ;p

hihihihi, ada x, ada x.... sian dia nk minum pun kena kaco... ♥

tu,tu,tu, tgk lg.... dh di touch up oleh papanya... heeeee... keja mama snap je ye ;p

lg.... hehehehehe, sowi ye cyg. (^_^)


wakakakaka.... sama la sket2 tang rambut tu.... kuikuikuikui ;p


10 comments:

::ku BUKAN aku:: said...

haha...hadui comelnyer justin bieber kecik nie...diam je minum....redha jer kne solek...hihi

.:. Maa .:. said...

faruq. hahahaha... lawak je. sian dia, papa dia kaco tu.... kikikiki ;p

~emma~ said...

wahhh amca ade rambut cam justin bieber laa... rambut da encem tp tgh minum susu pulak..huhu

.:. Maa .:. said...

emma: tu la, hilang sket macho tu... hahahaha ;p

Feeqa.. said...

HEHE..comel lah kak..besor ni sti hensem..muhxxx

.:. Maa .:. said...

feqa: heee. tqvm. ada2 je nk buat mcm2 kat si tecit neh... sian dia... ;p

Elin said...

hahahah..comey :)

.:. Maa .:. said...

lin... kikiki tq2 ;p

Hafida Amy said...

hihihi...ade rupe skitla kak..wiwit..pergh lame gler xnyinggah cni...sorila ye..

.:. Maa .:. said...

fida: xpe2. phm... org bz sana kan... hehehehe...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...