Jom ikut Amca... (^_^)

Tuesday, July 19, 2011

Amca yg lasak

Assalamualaikum w. b. t.
ni kisahnya si amca yg xddk diam walau dimana dia berada.... heeee, time ni kt kedai mkn, biasala kami lps blk keja lepak mkn jp kat kedai sbelah umh je pun.... nk msk kang lama, perut perlu diisi segera..... ekekekeke.... Amca ni kan, dia mmg xsuka ddk kt kosi bby tu, xlama asyik nk terjun je... xtakut lgsung dia, apatah nk gayat2, lg xheran dia.... kelam kelibut i.... that's y..... kami kena mkn gilir2 oke....  ccccccccccccccccccccccccc yeah...

aaaaaaaaaaa.... suka air kaler2.... ;)

ready 4 lompat.... yeeeaaaahaaa...

usha line dulu.... hehehe




;)



yuhuuuuu... 
  

6 comments:

RARA aihara said...

superhero haruslah begitu...
=)

ensem amca =)

.:. Maa .:. said...

rara: hehehe.... penat mamanye... naseb lum pnh pengsaaannn... kikiki

NaNaRuZaNa said...

Amcaa...dah la kamu ni comel..beperangai comel jugak...aunty babab kang..nak..?hehehe

.:. Maa .:. said...

nanaruzana: hehehe.... babab la anti, amca babab anti blk... nak? ;p

Elin said...

haha..kemain die berani kan. Klu waidaa' g kedai nk bb chair aje. Omel2 dak amca nih.

.:. Maa .:. said...

lin: xmau ddknya dia... xtakut lgsung tmpt2 tggi... huhuhuhu penat mamanya... ;p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...