Jom ikut Amca... (^_^)

Wednesday, August 24, 2011

Fenomena baru Amsyar

Assalamualaikum... w.b.t

Mggu lps, kami berkesempatan blk sungkai jap (kg. my hubby), ada urusan penting sikit. hehehe, tp jp je... semalaman je.pegi sabtu tu dh ptg blk ahd pg, smpai dlm kul 4.30p.m trs siap2 g bazar ramadhan kat sana. ok la bazarnya... byk gk kuih muih... kisahnya nk bercerita psl tabiat baru si amsyar ni ha, klu naik keta n perjalanan agak jauh, mesti cari port nk tdo tmpt nyorok2... dh byk kali train dia tdo kt seat blkg selesa sikit kan... tp xnk lak dia. trg2 tolak klu nk letak dia blkg walaupn dh susun bantal, lapik mcm2... hurm, ntah apa yg best port dia tu... huhuhuhu, klu ngantuk trs lepak situ smpai lena.... ish, klu tgk kesian kan... juru tol yg tgk pun senyum2 je... kdg2 dia duk bwh tu termenung dulu, lama2 terlelap sendiri... kikiki ;p, alahai amca... ikutla apa nk buat, xlarat mama nk mrh2 kamu tau... syg lg ada la.... klu nk mrh dia, rasa nk geget2 je dia.... eeeeiiii sabo2.... setakat ni lepas lg la amca tdo bwh tu walaupun xleh lurus kaki dh, pasni duk blkg gk leer.... eerm, nasib la tmpt tu xla kotor sgt sbb kebersihan keta sgt diutamakan... kaaannnn papa.... kih kih kih kih... ;p tgk tu haa

lena tu... sian kan... ;)

posisi lain, xsedar apa dh tu... hehehehe,

tgk. mama kena duk bersila dh... lenguh gk ler


dh penat sgt nmpak gaya tu.... heeee

harung jam sekejap...

lenguh dh, tu yg trnkan kaki sebelah... huk huk huk

Amsyar syg, nanti kamu dh besar tgk la sendiri lagak kamu ye, n cemana mama layan tiap gelagat kamu ni...huhuhuhu.... seligat mana pun amca, mama papa syg amca byk2 tau... xde yg blh ganti dgn apa sekali pun.... emo tetiba ;/


2 comments:

mamaamni.blogspot.com said...

ala ma..sadis ayat akhir tu...tapi btul la maa..budak2 ni mcm2 kan...yg tk bg tu yg nk nyer...geram tgk dia....geget sket blh amca....peace!

.:. Maa .:. said...

hehehe... biar dia bsr kang dia baca.... huhuhu, btl. lg larang, lg nk buat... sabo je la ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...