Jom ikut Amca... (^_^)

Wednesday, August 10, 2011

Sahur 10 Ramadhan

Salam... baru lps sahur n solat subuh. terajin lak nk taip2 kt sini.... pagi ni sahur terlewat sgt dh, bkn xsdr, jam dh kunci kul 4.45 siap plan nk buat sup sayur bila bgn... sekali jam bunyi trs terlelap blk. tup2 bgn dh kul 5.22... haish, bergegas bgn dgn keadaan terkejut. nasib baik ada masa lg..... adoi.... ni kan, gara2 xlena tdo mlm td jaga si amca yg dmm tu. dia pun xtdo, duk merengek2 tatau nk apa.... bdn suam2 je, mungkin xselesa bernafas sbb  sesema.... adoiyai.... dahla mamanya mmg dh xlarat blk keja smlm.... hmmm nk tdo awal pun xjd mlm td...xpela, tanggungjawab namanya... hehehehe... btl la kaaaaan ;p

Sebelum ni, dh sekali miss sahur puasa hari ke-6, sgt sedeh... xtercakap apa esknya...hurm, silap sendiri xtrs bgn bila jam bunyi.... adoi... xpela pengajaran.... hehehehe.... harap2 pasni xde miss sahur lg n terlewat mcm hari ni, nk rebut pahala sahur.... insyaAllah.... kami mmg sahur dihujung2 waktu, sbb tu la kunci jam pun nk dkt kul 5.... tp sempat je persediaan lbh kurang sudaaa....

okla, nk siap apa ptt, amca pun tdo blk tu ha bila dh minum susu.... sian la ank kesayangan tu, mungkin nk lebih perhatian bila xsht.... mcm kita gk kan.... huhuhuhu syg amca tau! k, slmt bekerja kwn2.....

daaaaaaaaaa........ ;)


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...