Jom ikut Amca... (^_^)

Sunday, September 25, 2011

Ahad yang indah ;)



Assalamualaikum.... hari ni 27 Syawal.... dihujung2 syawal ni masih terasa suasana raya bila bertandang ke rumah terbuka kwn2.... meriah lak tu.. hari ni i n family berkesempatan terima jemputan 2 rumh terbuka. 1 besday party aka open house jgk... n 1 lg rumah jiran sblh rumah je.... hehehehe, baru je blk.... Alhamdulillah, mewah dgn makanan yg sdp2.... terima ksh ye tuan rmh.... bila jiran2 dh berjmpa, best plk rasa. sbb sblm ni jmpa gitu2 je kn, ye la blk dr keja dh msk umh. hujung mggu je peluangnya nk gosip2 n time mkn2 camni... huhuhu...

Sebenarnya kami agk rapat jgk jiran kiri kanan ni, sbb tu sng borak mcm2 cite, Alhamdulillah dpt jirn baik2 n caring.... hehehehe.... si hero Amca dr pg xtdo main byk sgt smpai terlentok sendiri diam2 je dia lena kt umh jiran i. tu pun smbil2 main ngn kakak2.... hahahah comel je amca ni tau... smua yg tgk gelak kt dia sbb elok je tdo sndiri.... lawak2.... then trs papanya angkat blk umh je.... hihihihi....

ok, itu je nk taip2 kali ni... sj nk msk blog cite ahad yang indah ini.... sape yg rajin, sila la baca.... xrajin pun korang dh baca gk kan..... huhuhuh wut evar...... =p bai... wasslam ;)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...