Jom ikut Amca... (^_^)

Saturday, September 10, 2011

kisah raya kami part 3

Ai, rasa dh last part kali ni... hehehehe... sbb raya ke-3 ni kami dh bersiap utk blk ke Taiping, sblm trs kesana sggah jap kt pasir putih umh mak sedara sebab anaknya tunang... sepupu saya la kan... ;) dlm kul 12.30 situ, cergas mintak diri dulu nk bertolak trs ke taiping. mcm dh lmbt je kan.... smpai mcg nk ke jln tanak merah - grik, giler jem..... dasat tul. mcm dh serik je... xpnh2 terperangkap dlm jem smpai keta xbergerak 4 jam n teprature naik max.... bahaya2.... fuuuhhhh, tup2 9jam ambik masa smpai sana yg sbnrnya 4 jam je.... smpai dmm2 amsyar.... haissshhhh.....


raya ke3, otw baru ke pasir putih... aik nape muka amca tu... heeee




tuje la aktiviti dlm keta nk bg duk diam


nk hilangkn boring dlm keta gini lah ye...

mcm yb lak...kikiki

peace gk walaupn merengek2...


apa2 lak amca ye

;)

 

2 comments:

Elin said...

bestnyer jalan2 raya...org ni tak update2..rajin ma...ptt nuff byk..hehehehe. Haah la, sume baju raya u kaler biru jer..apasal?

.:. Maa .:. said...

update pendek2 je lin... gmbo je byk... heeee.... sbnrnya baju2 biru smua tu nk buat bj tema, tp bila g kedai tgk lg cantik, beli, tgk kt kedai lg cantik beli blue lg.... jd ler 3 psg sume blue theme.... hadoi.... taun dpn kaler len la..... ngeeeee... nuff tu xupdate pun naik je... xsemestinya update kot...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...