Jom ikut Amca... (^_^)

Tuesday, October 25, 2011

Saya yang menurut perintah.....

saya tau, sya keja bawahan je...
saya tau, sya mengikut arahan sj...
saya tau, kerja sya dan tugas2 sya...
sya jg tau, apa keupayaan sya...
sya lg tau, stkt mana daya dan kesabaran sya...

tapi.

jgn sebab kuasa yg dh ada disalahgunakan
jgn jgk ada yg mengambil kesempatan
jgn la smua yg ringan n kecik pn nk hrpkan sya...
jgn lg cpt merungut sbb sya bkn buat kerja utk sorg je
jgn gunakan smua org untuk kepentingan sendiri..

mungkin.

mcm ni la klu jadi org bawahan
mcm ni jgk klu xada komunikasi berkesan
mcm ni kot rasanya klu dh byk makan arahan
mcm ni lg lah klu tak berilmuan
mcm ni la klu kita tak belajar tinggi dan tak berpengetahuan

jadi.

redha dan terima je la sbb mereka belajar hingga ke PHD kooooot... -.-
kita apa ada, setakat diploma yg hampeh
huurmmm..... sbr itu separuh drpd iman...
Moga kerja kita diberkatiNYA...
Wassalamualaikum.... -.-

penawar hati -.-


Monday, October 17, 2011

Amca berkaraoke

Hai....  ni hobi terbaru amca, suka ngn mic.... pantang jmpa mesti nk nyanyi atau ckp nk dgr suara sendiri bila dh lain ckp melalui mic.... pastu gelak2... hehehe, lawak je tgk. dh bosan main mainan sendiri, tu yg selongkar kabinet tv trs jmpa mic papa yg dh lama xguna tu.... kikiki, bg can kt amca je... seeee bkn main seronok lg tu...

nyanyi smbil tgk tv, pndai lak dia... ;)


tgh layan lagu...

;)

ni entry draf... sebelum raya lg taip ni.... huhuhuu lama giler kan, baru nk edit sket2 bila mood dtg... latest, mic ni dh pecah angkara amca jgk... so sorok je w/pun dia tercari2.... xpe amca, nanti mama cari mic baru yg murah2 je.... xyah kaco mic papa ni, kang papa marah..... hihihihihihi =p ♥amca... ♥papa *tetiba lak ;p


Wednesday, October 12, 2011

snap... snap....


 ni gambo si tecit ni snap sendiri... baru perasan... huhuhu.... mcm2. mesti dh biasa tgk mama dia amek gmbo sendiri.... hahahaha... sebanyak2 gambo, yg ni nmpak ok sket. pndai lak dia letak bwh... tertekan la tu... hhhmmm, nasib xrosak kamera i... klu x, xde dh kamera mama nk snap amca... adeh, makin beso, makin mcm2 ragamnya.... terbaru, dh pndai berlakon buat2 nanges n majuk tanpa air mata.... nak perhatian lebih.... haih. layankan aje ♥♥♥ (-.-)


Thursday, October 6, 2011

Tersentuh hati...

Tiba2 rasa tersentuh hati baca blog seseorang... xperlu la sya inform kan kt sini blog mana, cuma sya sentiasa doakan kebahagiaan dia hingga ke akhirnya... apa yg dia lalui, mungkin dia je yg tau empunya badan, n mungkin terselindung seribu 1 hikmat di sebalik itu... biasa lah, manusia xsemua sempurna, mesti ada sbb Allah dh tetapkan begitu.... n mungkin juga seribu kenikmatan dikecapi akan dtg... Wallahuallam....

Lumrah manusia, yg dh ada, xpnh cukup, yg dh senang masih nk bertambah kesenangan itu, tp hakikatnya kesenangan yg dh berjaya dikecapi skrg perlu dihargai, apatah lg kesenangan itu ats usaha sendiri... Alhamdulillah... cuma sedikit kekurangan yg dirasa anggapla sebagai sesuatu yg telah dirancangNYA, Dia telah merancangkan sesuatu yg lebih baik untuk kita di masa hadapan. InsyaAllah.

Sebagai seorg blogger dan kenalan rapat, sya sentiasa mendoakan smua yg terbaik. sabar... kuatkan hati... yg penting think +ve... senyum selalu... selalu la mengadu pd DIA, Dia xpnh kecewakan hambanya.... InsyaAllah... (-.-) ....peace yeah...


Saya juga berpesan pd diri saya dan kawan2... (-.-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...