Jom ikut Amca... (^_^)

Sunday, January 22, 2012

berkejar2an di Dataran Putra

selamat cuti pjg sume2.... cuti pjg kali ni kami lepak kt umh je, kasi dorang2 blk dulu bersesak2 n berjam2 di highway sana dulu.... hehehehe.... dh reda2 pasni kami amik cuti pjg n blk kg plk.... kikikikii.... eh, lari tajuk plk, kisahnya sabtu mlm (mlm semalam) kami mengisi masa jln2/ronda kat dataran putra, sj gi jauh sikit, dh lama xlepak sana sejak dorang buat renovation kawsn tgh dataran tu... bertaun kan rasanya kwsn tgh tu ttp, xsyiok tul, tp smlm pegi dh siap pun, ntah apa yg berubah... dh lupa yg dulu mcmana...hehehehe... ;p

kami kuar lps maghrib, ok.... mmg jln clear n kt dataran pun xramai sgt org.... lg2 lps ujan.... lengang sket... kami ronda2 tgk kwsn, tgk tasik kt bwh, amca n papa berkejar-kejaran.... then blk... jap je pun. sbb amca dh batuk2 n muntah... haish, byk mkn kepek dlm keta... kikikiki. mama yg bg mkn kepek bawang. bising papa... huhuhuhu.... k, tgk gmbr...

ni baru smpai, amca suka tgk air... hehehehe...

ala tomei2 2 beranak ni.... hahahahaha ;p


haaa tgh2 dataran tu ada mcm air pancut n kabus2gitu.... sj kot dorang buat deco2 camni... mcm asap2 wap air gitu.... amca tkt tgk asap2.... ;p

 
msk lif nk trn bwh tgk ikan, minum dulu kedahagaan... pdhal baru je smpai... ;) 

2beranak terkedek2 jln.... mama xleh jln laju... penat... -.-

tgk air ke, tgk ikan.... xnmpak ikan pun gelap gelita.... amik syarat je le tgk bwh tasik tu.... hihihihi

;)

;)

jom tgk kt sblh sana plk...

mama pun nk interprem.... kikiki ;p 

pweeeiiiiwiit... amca tu asik nk buat peace je, tp xde yg menjadi pun... huhuhuhu


selftimer.... xde sape nk amik gmbr kami.... ok la kn asal ada yg ber3... ;)


ok, nk blk dh... len kali dtg lg lari2 kt sini ye yayunk... ;)

 ok, itu je.... sekian, terima kasih, wassalam.... ;)

2 comments:

miya said...

best kan dapat keluar santai2 sefamili mcm ni :)

.:. Maa .:. said...

miya:Alhamdulillah... best2... hehehe. kena selalu2 mcmni kan.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...