Jom ikut Amca... (^_^)

Tuesday, March 6, 2012

3rd Anniversary...


22.2.2012.... ni tarikh our anniversary 4 tis year... yg ke-3 tahun. bln lps pnya, baru nk msk kt sini...adeh. cantik plk tgk tarikh thn ni. huhuhu... erm rasa lama sgt xjenguk blog ni... memandangkan i bz sikit 'menyetelkan' kes i... huhuhu sedeh ;/. xpela, kang i cite psl tu next entry....

Nk wish jgk utk diri sendiri dan hubby tercinta....

1. Moga kami kekal bahagia hingga ke syurgaa.... Amin
2. kuat dan tabah mengharungi dugaan dari DIA
3. DiberkatiNya selalu dan dilindungi segala yang tidak baik...
4.  Dimurahkan rezeki
5. Ceria n gembira selalu wif our lovely son... ;)

itu je yg terlintas difikiran buat masa ni... tetiba idea hilang... huhuhu... moga yg terbaik utk kami walau dlm apa perkara sekali pun... ;) tgk gmbr lg...

;)



msk lg gmbr hero yang dh pndai bergaya ni.... ♥ dia manyak2.... ;)

6 comments:

·٠•●♥ NOR ♥●•٠· said...

Happy 3rd Anniversary Maa... Smoga kekal bahagia hingga ke akhir hayat... Wah.. Amca badan mantap ek... dah besar mesti macho .. hehe =)

.:. Maa .:. said...

tqvm nor... Amin ya rabbal a'lamin... huhu... mantap lg taf... hehehe... ;p

Elin said...

ma and syuk, happy 3rd anniversary...org pun lg beberapa hari jer ni ma...hehehe. Semoga kekal bahagia hgga ke akhir hayat..no more sad2 story..bleh try lg yer.. :)

p/s: amca tomei..pndai dah wat peace..2 belah jari lg :)

.:. Maa .:. said...

tqvm lin... org tau lin bln 3 kan... tp lupa tarikh... huhuhu. tq. doakn kami ;)

erm, sejak pndai buat peace, asl bergambo itu je dia buat... ;)

tyneedy said...

happy 3rd anniversary untuk Ma & Syuk. moga kalian dan permata hati berbahagia hingga ke hujung nyawa....

.:. Maa .:. said...

tqvm kak... ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...