Jom ikut Amca... (^_^)

Thursday, April 19, 2012

Amsyar yg suka air...

sonok bkn main dpt minum air. tp xpnh abs pn... mama je abiskan... huhuhu..


Haish, skrg ni amsyar suka sgt air kaler2... xkira la air apa. asal dlm botol, tin, kotak... klu xbeli blk umh nangis, duk ulang2 sebut air.... air... smpai dia dpt.... bg air msk nanak dia ckp. klu jiran2 dgr, mcm amsyar xcukup minum air je, huhuhuhu. klu amik mama kt opis awal lg sebut air... air... sbb dia tau kt opis mamanya n papanya pun ada mesin air tin tu... kdg2 belikn la. kdg2 x pun. xelok sgt selalu minum kan... adeh. obses ngn air dak ni...

Semalam, mama xbeli pun air mesin tu. pastu masuk keta dia dh tgk kt tgn i xde air dia... mula la buat muka kesian, merengek smpai umh nk air. last2 papa layan pegi kedai ats bukit dkt umh tu beli gk 100plus... dh byk botol 100plus kt umh. air tu je yg xmanis sgt kn... so, amca ok je. asal air botol... bg minum je... daaaaaaaaaapppp.... dia ckp.... hihihihi. comel letuw ;) berkali2 daaaappp2.... senyum je ler kami ;)

dia pnya suka kt air2 camni, klu pujuk dia suh mandi ke, tdo ke, kms menan ke, mesti pancing dia 'nanti mama beli air'. trs laju2 buat... haai sbb tu ke amsyar suka air.... tp air msk pun dia minum byk. letak dlm botol comel dia, haaa sedut byk2 tgk abis... kenyang ngn air je. sbb tu kurang mkn... adooiii... pempes pun berat je manjang.... cane nak train xpakai pempesss ni... taun dpn nk msk skul sudaaaaa..... aaiiiyorkk ;p

2 comments:

::studio_FARUQ:: said...

alaahaii..comelnye..bahagia btol muke dapat mnum air... i like :-)

.:. Maa .:. said...

hahaha... bahagia... ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...