Jom ikut Amca... (^_^)

Monday, June 11, 2012

My 1st check from Nuffnang...

Salam, sblm i post entry sedeh 'Kisah Amsyar & Kawasaki - 2' (dh ready...dlm draf), nak post dulu berita gembira hari ni... gembira la sikit2... huhuhu Alhamdulillah, lebih kurang 2bln lps i tersilap tekan 'cashout' kt senarai pendapatan dlm nuffnang... time tu baru belek2 nuffnang nk cek baki... tetiba tgk baki i 'RM0.00'.... cuak giler.... bila check blk i dh tertekan cash out rupanya... hurm biar je la... yg tktnya klu sejumlah duit tu hilang mcm tu je.... ' heee...

then, sebulan berlalu... i mcm dh lupa... dkt 2 bln tup2 hari ni ada sampul ats meja... buka2 waahhh... gumbira hati bila cek HSBC dr nuffnang smpai.... hehehe... Alhamdulillah, jumlah ini adalah hasil berbloging lbh krg selama 2thn lbh... thn sblm ni, blog i rancak sikit.... msk thn ni jln bertatih.... haish kena kuat smgt ni... ntahla... citer byk je, nk menaip mood je xdtg...

see.... tqvm all readers support me... ;) w/pun xseberapa... tp tetap rezeki jgk. Alhamdulillah.

`

tqvm mr. Nuffnang... 
w/pun berblog ni bkn tujuan utama nk pungut duit... tp dh ada... kira rezeki leerr... rezeki Amsyar ;)



7 comments:

faiz fakhirin said...

tahniah tahniah..

aSmiDar said...

ore pon cash out doh...hok ribu riban tu..tktnya hilang keh loni tak aktiv mne dah beblog...en nuff ambik smula gak..sengeh sajo la..huhu

.:. Maa .:. said...

da: hahahaha... ma ni silap tekan, nasibla termasuk dlm senarai 'dh dihantar' da dpt brapa ribu tu? waaahh... rejeki ;)

Hafida Amy said...

bestnye..leh la blanje..hihi

.:. Maa .:. said...

hihi... fidot, xtuko pun lg... blh je roti canai. nk? ;p

ibu chiqamie said...

bestnye....1st cek dh dpt dua rts lbh.

.:. Maa .:. said...

nani.... 2thn stgh pnya tempoh tu... huhuh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...