Jom ikut Amca... (^_^)

Wednesday, October 3, 2012

owh my prince.... -.-

hhmmm, pg2 td lg dh ssh hati... pk kan my prince Amsyar yg kena ruam/alergic 1 bdn dr ptg smlm... mlm td dh pegi klinik, mkn ubat dh n sapu calamine lotion 1 bdn... nasib la mlm td dia tdo lena n xde garu.... mata 2-2 bgkak... xtau la mana kena smlm, cuma ptg smlm smpai umh dia men basikal je luar pgr ngn jiran sblh... abs tu dh gatal2....  risaunya... -.-

pg td mcm dh kurang sikit, tp ruam2 kt bdn dia ada lg... xsdp ati dh i, amsyar kulit sgt sensitif, xblh slh mkn sikit, even kena nyamuk pun berhari2 nk hilang tanda tu.... hhurm... baru jp td bbsitter kol, mata dia bgkak blk 2-2... sbb i dh pesan, klu nmpk alergicnya ada blk trs kol i... sshnya hati... hrp xde apa la... 

lmbt plk masa berlalu hari ni, nk blk cpt n amik hero... amsyar oh amsyar, bila dia skt, i plg xsng ddk... n serba xkena jadinya.... fuuuhhhhhhh.... -.-


4 comments:

Aisyah Husaini said...

kak maa same la kite. anak kite pun malam tadi tgok mata macam nak bengkak n cam ada ruam2. tapi tak leh pakaikan bedak even bedak gatal 2.ntah nape tbe2 jadi pula

.:. Maa .:. said...

uit aisyah dh ada blog ye... igt sape td... eermmm kompius la nape amsyar leh jd camtu... risau3... -.-

Elin said...

ma, dia kan br baik sakit aritu kan. Yg g tgk rabbit tu tak risau ke bulu2 tu ke..kot2 allergy. emm tkpe..hrp2 ruam biasa je tu.

.:. Maa .:. said...

Hhmm xtau la... :/

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...