Jom ikut Amca... (^_^)

Friday, March 29, 2013

Baby Syuhayl Aryan dah 3 bln

Alkisahnya si kecik yg semangat ni sdh 3 bln... jap je rasa... dlm umur 3 bulan ni, dh angkat kepala sparuh bdn.... hehehehe lawak je klu tgk, pnya kuat dia nk bgn... haa yg plg best, umur 3 bln beratnya dh 6kg.... semangat tu klu nk dibandingkan dgn abgnya amsyar dulu... tp xpe asal smuanya sht Alhamdulillah...

Diusia 3 bln ni aryan dah pndai senyum, gelak2 smpai terkeluar suara kuatnya.... hehehe comel3... (^_^) mmg senang jaga dia, Alhamdulillah... xbyk ragam... menangis pun sikit2 ala2 manja je.... bkn yg jenis nangis xtau sbb tu.... huhuhuhu. nyusu botol pun trs nak je bila bg 1st time dulu... blh katakn smua Allah permudahkan. syukur sgt... mmg btl la org2 ckp nama mempengaruhi karekter baby tu ;) eermmm lg...  Aryan dah pndai tgk tv... klu tgk tv mcm dh phm sgt... xbkelip mata tu... kdg2 meleleh air liur. hahaha.... ralit sgt... 

skrg tgk dia mcm nk bljar ckp je nmpak gayanya... klu lyn dia n ckp ngn dia, mmg dia gelak2 je la kejanya.... bising mulut. lama pn xpe dia lg suka.... heeeeeeee. tp kt umh mama jp2 je layan aryan ckp, hihihihi... soooo bz nk setelkn keja umh sume.... lain2 pas kt papa n abg amsyar.... ;) Abgnya pn xkacau sgt adik, time dia nk peluk je mama kena jaga2 sbb abg peluk n cium adik kuat sgt lahai.... rimas adik... Abg amsyar pn dh blh harap, blh njutkan buai adik.... amik apa2 utk adik.... abg dh bsr kaannn... heeeee love it ;)

k, tgk gmbr si kecik ni 3 bln.... ;)

hehehe, bkerut kening dia.... tgk tgn debab tu hari2 kena geget ;)
*mcm muka abg amsyar masa kecik pun ada time ni... heeeeee ;)

aryan ni x mcm abg amsyar, klu jln2 dia nk je ddk dlm stroller, tgk2 smpai tertdo... asal dia kenyang je dia ok la.diam je... ;) Abg amsyar manja tlebih... nk dukung aje masa tecit2 dulu.... hewhewhew -.-

time ni nk mndi, tp papa nk pgg geram tgk bdn cam bodybuilder tu.... kehkehkeh... ;p

eh,eh,eh.... xbelen la mama.... hihihihi.... ♥

3 comments:

·٠•●♥ NOR ♥●•٠· said...

bam bam nyer dia.. mmg patut kena giget nih.. hehe =p

.:. Maa .:. said...

erm... bdn dia mmg cpt naik nor.... amsyar xsgt... hihihihi ;)

4feet8 said...

uit..comel sgt..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...