Jom ikut Amca... (^_^)

Thursday, July 4, 2013

mood yang berubah-ubah

haish skrg pemalasnya rasa..... xtau la nape, lg mls nk buka blog ni n nk taip mcm2 cerita... tgkla xberapa rancak dgn cerita baru kan... fuuh... ni pn kebetulan nk hidupkan suasana berblog....

hari ni baru je blk klinik checkup bulanan si tembam aryan... dh terlewat pun pegi cucuk sebab mamanya bz ngn minggu exam campur ngn malas nk menunggu lama2 kt klinik.... huhuhuhuhu.... tp xpela, dah setel pun debab i sorg tu... kang i citer perkembangannya di usia 6 bln 2minggu ni...

k, la... xde idea tiba2 sbb mood mls dtg bertimpa-timpa... babai smua... -.-


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...