Jom ikut Amca... (^_^)

Monday, December 29, 2014

Sembang2 Abg Amsyar pasal Banjir...

Di pagi hari yang hening, Dihujung minggu yang indah... mama bangun ngn baby Arfan sbb nak buaikan Arfan... tetiba Abg Amsyar pun trn jgk, bgn awal dia sbb tdo mlm pn awal.... tgh buaikan Arfan mama layan Awani tgk keadaan banjir.... kisahnya...

Mama : Eh Abg dah bangun... awalnya... *sambil dia mamai2 baring kat sblh mama
Abg : Aah, abg cari mama... *mata kat tv
Mama : Arfan nk buaila.... tgk tu air byk dah naik *sambil tunjuk kat tv
Abg : Ya Allah... nape air byk masuk umah dia tu mama.... dia tak tutup pintu la tu kan mama...
Mama : hish... tu banjir la... hujan lebat... air sg naik msk umh...

Hahahaha.... blur mama nk cite... dia mmg byk tnya skrg... layan je mana sempat, yg xsempat i ckp je, xde apa.... aah... iyeeer.... kehkehkeh... sian bujang i...

wutever syg... mama suka abg byk tnya....♥ 

1 comment:

sherlina halim said...

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi www.asianbet77.com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
- Bonus Mixparlay .
- Bonus Tangkasnet setiap hari .
- New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

Untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : melasian77cs@gmail.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
asianbet77.com

Download Disini

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...