Jom ikut Amca... (^_^)

Tuesday, January 19, 2016

Abgngah Aryan dan Bantal Busuknya

Assalamualaikum...

Tajuk dah macam cerita dongeng dah,,, hehehe... kisahnya begini... si bujang tgh Abgngah Aryan tu lekat pulak dia dgn bantal busuk... dia sorg je kot yg ada bantal busuk tu... xblh berenggang kemana2 bawak... klu x, xsng hati dia bertanya aje... abg ngn adik xde plk slalu nk peluk bantal... haishhh mcm2 la peel nya... 

Sebenarnya dh sthn lbh baru rasa nk berkepit ngn bantal busuk dia tu... sblm tu xde. biasa bdk2 dr bby selalu ngn bantal dia kan, ni tak.... dh beso bru rasa nk peluk bantal... klu basuh kena kering sblm mlm....  haaa ada sekali bln lps blk kg, opahnya geram tgk bantal busuk dia kotor sgt... trs pg2 basuh sarung bantal ngn bantal2 opahnya rendam...hahahah... dh tiba time tido mulala dia tnya... tp mula2 elok je ckp nanti... tgh jemur tu... baru wangi... ok lg.... tdo je dia... dh mlm dia gelisah, opah kelam kabut jgk sbb dia dh merengek, last2 i ckp xpela bg sarung je dia pgg.... mmg..... masa bg sarung tu i ckp ngn abgngah, pgg ni dlu dh kering bantal mama amikkn... dia senyum trs peluk sarung bantal je... xlama tdo.... hehehehe....

org cakap, bdk ada bantal busuk ke/ teddybear busuk ke/ selimut/kain buai atau apa2 je yg xblh berenggang dgn dia tu adalah seorang yg manja sesangat.... hhhmmm mmg btl la... dia plg mnja kot... sume ckp dia yg bongsu sbnrnya..... hahahahaha... ;p

tu tgk tu...

bkn main lg muka bahagianya peluk bantal... hihihihihi

nk main kat luar pun bwk bantal dia... kena gtau...'abgngah bantal tggal dlm...jatuh kang kotor...'hahaha
baru dia campak dlm umh ;p

bdk ni mmg manja sesangat.... adehhh kdg2 streess mama -.-


haaa ni rupanya. xla busuk sgt...;p putih gebu je... hehehehe... 
owwhhh sbnrnya sarung bantal ni zaman pakcu dia pnya ni.... opah bg, trs xnk lps dh... bantal kt dlm tu opah dh buatkan yg baru... ♥♥♥



Apa2 la abgngah.... mama tetap syg abgngah 4ever n ever tau.... jgn dh bsr bkepit ngn bantal ni lg dh... mama nk sorok nanti.... malu jer.... (^___^) hahahaha...





No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...