Jom ikut Amca... (^_^)

Tuesday, March 22, 2016

Boboiboy the movie

Assalamualaikum w.b.t

Semua teruja dengan boboiboy dh masuk panggung kan... smua update bwk ank2 gi tgk boboiboy... hehehe.... promosi pn pnyala meluas... so, tak terkecuali la ank bujang kami yg dah besar tu... asyik duk sebut nk tgk boboiboy...

ok, ni pun rentetan cerita lps kuar ward, n esknya kami gi jakel amik hadiah tu bawak dia jugak... adik2 anta bbysitter sbb hari kerja kan... kami cuti pantau abg amsyar... smbil2 tu keluar bwk jln.... lps kuar dr kedal jakel s2 tu, trs dia ngajak nk tgk boboiboy.... tp oleh kerana kereta dh gerak, mmg dh lps dr AEON S2 tu, papanya decide untuk ke Alamanda Putrajaya je.... pegi situ dh pjg beratur.... pdhal baru pkl 11am... xpe, beratur jgk... dpt tiket pkl 1... ok, layan aje...


bkn main abg... sebab dia baru sht, mama papa belanja dia... Alhamdulillah seronok... beria cerita kt adik2 bila blk.... hehehe... adik2 nanti bsr sikit mama papa bwk k, bising sgt dlm tu... xsesuaaiiii... ♥♥♥


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...