Jom ikut Amca... (^_^)

Wednesday, March 30, 2016

Pemeriksaan gigi Abg Amsyar

Assalamualaikum w.b. t


Lagi kisah Abg Amsyar... asik2 kisah dia je kan, xpela... nanti stori psl adik2 nya plk... baru2 ni buat appoiment dgn klinik pergigian USIM ni, nk bwk abg amsyar cekup gigi dia... bkn sbb dia ngadu skt, sbb tujuan utama nk cabut gigi dpn dia yg dh xelok tu... dia sendiri pun mmg minta nk cabut... so, sng la...

ok, hari kejadian, bwk dia mmg excited la dia... xsbr... tiba turn dia, elok baring kat kerusi... doctor pn baik, friendly tnya mcm2... hehehe.... muka rilek je dia... bila doc srh nganga, cek gigi, dok ckp xblh cabut lg ni... xgoyang sgt... nanti klu cabut time ni skt... xpe, tggu je nanti gigi baru dh nk kuar dia akn tolak gigi lama ni...

ok, xjd cabut i srh cek je mana2 yg blh di perbaiki, eloklah diperbaiki dlu... hihihi. 1 lubang kecik je tampal... ok.. dah setel... abg amsyar good boy... bg kerjasama yg bgssss....mama sukaa sgt ;) doktor pn ckp, waaahhh bgs la abg... hahahah.... (^_______^)   

♥muahciked

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...